The seasons are changing^^

Nu känner man verkligen här i Chile att det börjar bli höst!

De senaste två dagarna har det varit mulet, regnat, blåst ovanligt
mycket och solen har inte varit lika stark. Men ändå så
åkte jag, Linda och Anna hem till Annas kusin i går( lördag)
för att chilla vid poolen, äta massa frukt, sola och bara götta oss !

Vi åkte även till ett stort shoppincentrum och kollade.
Käkade en snickers Mc Flurry på Mc Donalds:p ( av alla ställen liksom)
men den var så smarrig så.
Jag och Linda handlade en massa mat också för att vi tillsammans
med Katie( som också bodde med oss här i den chilenska familjen)
skulle göra tacos åt hela familjen. Det blev en HIT^^.Såklart!

Vem gillar inte Tacos är min fråga? :p 

Jag och Linda har haft en underbar tid i Chile, men snart
bär det hemåt, vilket ska bli väldigt skönt faktiskt!
Båda två känner sig klara här och vill ut på nya äventyr
på olika sätt^^.

Nu ska vi sätta på en film, bara ta det lugnt och njuta av tiden =D



Min och älskade Lindas absoluta Chile låt:

http://www.youtube.com/watch?v=98WtmW-lfeE&feature=fvwrel

SALUDOS y CUIDADO <3

Xoxo// Feliiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0