Fantasilandia ^^

Idag har jag och Linda varit på typ liknande Liseberg^^... fast i Santiago!

Vi skippade skolan för att åka dit med Martin och Sergio.
Två av pojkarna i våran Chilenska familj^^.
Det var veeerkligen "worth it"  att skippa plugget för det kan jag lova!
Var sjuuukt längesen jag åkte en massa karuseller( dock kan ingen slå Linda).
Hahaha, hon e som en duracell kanin;p

Jag är mega stolt över mig själv att jag vågade åka en AS LÄSKIG karusell!
Man satte sig i en liten bur typ och så stängde de gallret och sen svingades
vi fram och tillbaka sakta ( men inte säkert) och vi svingades högre och högre
upp, tillslut var vi upp och ner med huvudet i backen, fast i luften! FYYY FAAAN
vad jag va nära på att skita på mig. Jag som e höjdrädd på det också, hahahaha.

MEN JAG GJORDE DET!! Något jag kommer va STOLT över länge.
Försöker övervinna mina rädslor, jo de:D
I morgon ska jag lägga upp bilder från denna händelserika dag,
men nu blir det dags att välkomna John Blund ;p.

Xoxo// Feliiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0