Just some updates

Vi har varit pa olika turer denna veckan
och i natt ska vi aka till ett observatorium for att se pa en massa stjarnor.
Tror det kommer bli skit kul:D

Sen har vi varit hos en MASSA slakt och halsat pa, pa olika stallen i Chile.
Ca. 7 stallen och i morgon natt aker vi sovbuss till San Pedro laangt upp i norra chile,
tar 13 h tror jag:p hehe. Kommer hitta pa en massa kul dar ocksa och jag ser fram
emot det jatte mycket=D.
Nagon annan dag far jag skriva mer exakt vad vi gjort, men det ar lite svart
att komma ihag allt i ratt ordning:p.

Anyhow, manniskorna har ar snalla men jag och Linda far akta oss for mannen 
sen nar pappa akt, for vissa e heeelt vrickade.
Mina fastrar har varnat oss som as sa man e liiiite livradd:p..haha.
Tror dock att vi kommer klara det galant:D.
Vi kommer kanske att plugga spanska ocksa, i Santiago, 
med en tjej som Linda kanner fran Sverige, sa det lar bli GRYMT:D
Ska bara se till att vi far plats pa kursen!!!

Nu ska vi kaka lite sen frukost;p hehe, SKONT MED SEMESTER!!!

Hoppas alla har det bra i vintern:D

All day love <3

Xoxo// S.T.A.R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0