this funny thing called LOVE <3

Alla hjärtans dag kunde inte varit bättre för min del!

Lunch med kompisar och sen hem för att lyssna på
80- tals kärlekslåtar och med chokladen i högsta hugg xD
Väldigt lugn dag och den mittersta killen i familjen gav
mig gårdagens sötaste kommentar: - Var har du köpt din ring?
Den va jätte jätte fin Felicia <3  MUY BONITOOOO!!!!


Något som idag fick mig att fälla en tår var när jag såg på fejjan ( FAIL;p...)
att en av mina bästa barndomsvänner har gått och fölovat sig, bara såhär:DDDD
Jag hamnade nog i en slags chock eller nått tror jag för satt här och grina och ryste
på samma gång. Lovely feeling och jag är så sjukt GLAD FÖR DERAS/ ERAN SKULL !!!

KERSTIN FURUBERG <3 MAGNUS PERSSON

13/2 - 2011



Nu ska jag lägga mig med ett leende på läpparna och
hoppas på att jag också får känna sådan kärlek någon gång under
mitt liv som dessa två människor känner för varandra ^^.

Xoxo// Latinaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0