Santiago <3

Här i Santiago på skolan och utanför har jag det grymt kul!!!

Just därför ska jag visa litte pics från härligheter som jag gjort^^.

En heldag i Santiago centrum med Lyndsey, en jätte härlig tjej från Kanada:












Cierro Santa Lucia^^.
(Som ett slott typ, underbar miljö).



























( snacka om att jag var skakig i benen här, haha)





Sen gick vi vidare på våran tur genom staden:p







Jag satte min fot på STARBUCKS för första gången i mitt liv, i Chile, haha!



Begav mig också till postkontoret för att köpa lite sånna här stamps.









That´s it for today^^

Over and Out people

Xoxo// Latinaaaa

Kommentarer
Postat av: Sofia

Söt du är =)

2011-02-23 @ 20:32:55
URL: http://sofale.blogg.se/
Postat av: Fia- fisen

Va fin du var i lugg :) å va roligt det ska bli när du kommer hem felle. Hoppas du har det toppen! Kramar

2011-02-25 @ 14:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0