One down, three to go^^

En vecka med spansk pluggande är nu förbi^^

Bara 3 veckor kvar och denna veckan som nu e
avkarad, har varit HUR KUL SOM HELST!!!!
Var väldigt längesen jag festade så många dagar
irad bara...( 4). Så nu e jag slut, hahahaha!

Har varit på en bar runda, anti-valentine party, salsa bar
och en annan^^. Vi har träffat jätte många roliga människor
men vår älskade guide Bruno har åkt hem nu...=((.
Trist för han hjläpte oss väldigt mycket med saker, men nu
ska vi allt klara oss själva!

Vi var ute med en massa plugg kompisar och
festade och vi har grymt kul tillsammans. Jag gillert*
Lär bli en hel del roliga dagar och kvällar
framöver, I LIKE THIS LIFE:D


Varje dag går vi 30 min till skolan och 30 min hem.
Är en rätt så bra morgon promenad må jag säga och
man känner sig lite fit för en gånskull..haha.
Familjen vi bor hos e mega bra och man känner
sig hemma. De hjälper en med saker och gör
att man känner sig välkommen^^.

Idag (söndag) har jag, Linda och Katie varit hemma hos Lindas kompis
Anna som är i Santiago för att hälsa på sin kusin. Åt GOD MAT, stekte i solen
och babade i poolen. Mycket vin och skratt/ kort!^^.

Lite pics från våra senaste äventyr:D











































Detta va endel party pics, hope u liked it^^

Buenas noches <3

Xoxo// Latinaaa



Kommentarer
Postat av: Sofia

Ser ut som du har det jätteroligt där borta. Kul att se lite bilder =)

2011-02-15 @ 21:05:03
URL: http://sofale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0