More pics from this BIG city called Santiago^^

Nu är det packat och klart. Jag drar hem om inte alls länge :D

Varit så frustrerad över att inte veta något, nu vet jag iaf när jag ska
hem till Sverige igen. Känner mig rätt klar här i Chile, även fast jag inte
sett södra Chile eller så, men får bli en annan dag om jag känner att
jag vill. Har haft en jätte bra, lång semester, men
nu e jag redo att jobba igen^^. Faktiskt! haha...

SANTIAGO















Ett dags besök hos min fars vän, jätte trevliga :D









Grillfest hemma hos klasskamraten Silvio:























Jätte trevlig och KUUUL salsa kväll !!!!













Nu ska jag ta och handla lite...CHOKLAD;p..haha
Har gått och blivit beroende, men har man inte det
ena så har man det andra;p...

Xoxo// Latinaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0