For what it´s worth

Jag måste på allvar get a grip över mina känslor va fanken.
Att min hjärta ska göra en kullebytta så snabbt jag ser att ett
nytt sånt namn tillkommit i vän listan. PÅ RIKTIGT! Trodde jag kommit
liiiite längre faktiskt. Nu inser jag vad jag behöver göra hur som helst.

Ett litet break down and break through på samma kväll! 

Och en annan sak som jag verkligen HATAR är när människor
inte svarar på det man skriver, inte håller en tid, inte gör saker
som de sagt att de ska göra. Detta gäller ALLA! Blir
lika irriterad varenda gång det händer och jag tycker att om man känner
mig så vet man att just jag blir fett less på detta fenomen!!!!
Spelar ingen roll vilken personen är i fråga, bara att jag inte gillert:p.

Sooo if y don´t like it, just leave it!

Nu ska jag sova efter en UNDERBAR och rolig dag med min
Chilenska familj och sen med Katie och Linda på kvällen^^.

Xoxo// Feliii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0