Julbord på Apoteket, de ni ;p

I torsdags hade vi Julbord på Apoteket^^

Man kan ha redigt roligt bland alla mediciner kan jag lova er...höö..höö..höö...
( SKÄMT Å SIDO).... Ne, men det var sånger, massa massa mat, massa prat
och så kom några små flickor och sjöng Lucia sånger för oss^^.

Det var så trevligt så, och jag blev groggy av bara det dova ljuset.
Ingen alkohol glögg för mig inte...JULMUST IS THE SHIT:D



Välkommen till Apotek Hjärtas Julbord ( Fd Apoteket Älgen).













Min mat tallrik ( Jag har en förkärlek till att ta kort på mat) det ser ju sååå GOTT UT :D



 Xoxo // S.T.A.R

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag ser ju något groggy ut jag med =p

2010-12-22 @ 23:33:29
URL: http://sofale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0