I natt händer det...Iiiiiiiih!!!!! :D

Inatt åker jag till Chile!!!

Det känns helt jäkla galet om jag ska vara ärlig!
Igår kväll hade jag myspys med nära vänner och bara
åt gott och hade det trevligt och skrattade tillsammans^^

Idag är jag helt off, hahaha! Har knappt sovit något och
jag har fortfarande övervikt på 3 kg i min stora väska. BAJJJJSSS!! :p
Hoppas verkligen att Linda inte har full vikt så jag kan lägga över
några kilon till henne^^.

Har massa presenter och grejer som e tunga. Kan de inte vara
lätta som en fjäder? :D..he..he..he...

Annars som hänt, ja ni! På juldagen va jag ute, men gick aldrig på någon
krog. Var bara på en massa fester, 4 st. ^^ Hamnade på världens estet
fest men HUUUUR mycket folk som helst! Där gjorde jag nått som jag inte
trodde att jag skulle våga eller få chansen att göra och JAAA mina vänner
tycker att jag är galen och knäpp, men det bjuder jag på :D

Hela morgonen idag har jag packat och fixat musik till min nya rosa fiiina Mp3
som ska med... Nu ska jag äta sista lunchen med mor och far, känns lite weard
men denna resan ska bli GRYYYM med pappa och älskade Linda <3


Ta hand om er alla som jag håller kär och uppdatera mig då och då på
olika sätt! Jag ska försöka blogga när jag hinner och får tillgång till internet^^



All day love <3

Xoxo// S.T.A.R



Kommentarer
Postat av: Nina

Wiie, hoppas du får en awesome resa :D

2010-12-29 @ 10:22:21
URL: http://stuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0