Chile ^^

Nu sitter jag och Linda í vårt rum och chillar efter lunchen som min faster Elba gjort^^.

Vi är alltså framme i Chile och det tog oss bara ca. 2 dygn...
Jag är ganska ur balans just nu och min mage krånglar=((
Maten antar jag det beror på och allt som kommer på en gång, men hoppas
att det snart blir bättre^^.

Något mer SUGIT som såklart ska hända mig är att jag tappar min
bärbara dator lite i marken
det första jag gör när jag kom hit
till Chile, så den musen som e inbyggd i datorn fungerar inte.
* BAAAAJS* men jag upptäckte att det fungerar om jag kopplar
in en handmus så jag får köpa det någon dag helt enkelt.

Pappa har det bara bra och pratar spanska förfullt^^.
Jag hackar mig fram på min men har lite svårt att förstå
vad min släkt säger( munnen går veeerkligen i hundra på dem)
men jag kommer hänga med om ett tag;p...höö..höö..höö..
Linda har som mål att lära sig 10 nya ord per dag. Hon har redan
lärt sig säga en del saker, rätt impad faktiskt :D...

Ikväll är det nyår och vi ska ut och dansa med min kusin Claudia.
Hon har gjort ett program för oss och jag antar att det lär bli något
sent^^. Hoppas min mage pallar bara!

Ha det mega bra hemma i Sverige och kylan (här e det ca. 25 grader idag)

All day love<3

Xoxo// S.T.A.R

Kommentarer
Postat av: Luisa Aronsson

Gud va roligt det var att läsa och se alla bilder!! Det var så roligt att du hälsade på mamma :)) Ska bli så intressant att höra mera om Chile!!! Stora Kramar!!

2011-04-14 @ 21:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0