Lat....

Jag har gått och bleve lat. Fatta! Jag får nästan damp på mig själv!...haha. Jag orkar inte göra de läxor ja ligger efter i, även fast jag måste. Jag e lat, för jag går inte och tränar eller nått sånt. Gör en massa annat som har med musiken att göra nu. Jag hinner inget annat typ. Det är så mycke förändringar hela tiden nu känns det som. Jag hinner inte stanna upp och känna efter. Kanske är det en bra sak...kanske inte!... I alla fall. Jag och han har nog blivit vi igen. Spännande o se hur det blir nu. Jag vet i alla fall vad jag vill o hur jag ska vara nu. Blandat Elin och Kerstins råd...Thanks girls;p.....o gjort de till nått jag tyckte passa mig.  Man märker verkligen vilka bra vänner man har när det gäller. Så sjukt glad att jag har alla er!=)......

I lördags hade jag o Kerre våran första spelning i Norge, Kongsvinger. Det gick bra! Fick apploder, 700 kr + mat. Så de va gött! Ska tillbaka dit och spela i december också!. Fast mer jullåtar. Sen åkte vi till Kerstins mormor ve Furuberget;p....Har velat åka dit sen jag var typ 8?=p..nu ÄNTLIGEN fick jag se de! och gissa vad, det SNÖA på morgonen! Helt sjukt! Fick värsta julkänslan o vi gick ut o valde  julgran o grejjer. Såg även på fåren, kaninerna och kycklingarna!.. Sen slappa vi och åkte hem runt 5. ! De va en bra helg=)).....

Ne, nu har jag skreve blogg eftersom folk tjötat på mig;p..... dags att baka banankaka. ( Har fläckiga bananer, mysigt va?)

Peace//Feliciaaaaa

Kommentarer
Postat av: ELIIN

Nemen Felicia, uppdatera nu!!1

2008-11-26 @ 22:16:43
URL: http://kiwix.blogg.se/
Postat av: Cherry

Kycklingarna? :P Höns men ;)

2008-11-27 @ 13:01:41
URL: http://cherry89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0